مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 21:202020-09-16بين الملل

ادعای ترامپ: توزیع واکسن کرونا از نیمه ماه اکتبر شروع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش جدال لفظی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تلاش های دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور برای جمع کردن رأی، - رییس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای خود درباره تولید واکسن ویروس کرونا، از آغاز فرایند توزیع این واکسن در نیمه ماه میلادی اکتبر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، همزمان با افزایش جدال لفظی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تلاش های دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور برای جمع کردن رأی، وی زمان توزیع واکسن ویروس کووید19 را اعلام کرد.

ترامپ بامداد پنجشنبه طی سخنرانی در نشست خبری در کاخ سفید، به اظهارات ستاد انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات درباره آماده نبودن واکسن کرونا، واکنش نشان داده و گفت: آنها می دانستند ما آن (واکسن) را داریم یا به زودی خواهیم داشت .

خبرنگار شبکه صدای آمریکا به نقل از وی در صفحه توییتر خود نوشت که اوایل ماه اکتبر یا احتمالا نیمه آن، توزیع واکسن کرونا آغاز می شود.

رییس جمهور آمریکا همچنین افزود: هر زمان که مجوز بگیریم، [واکسن] را پخش می کنیم تا ویروس را شکست دهیم.

به محض اینکه سازمان غذا و دارو، واکسن را تایید کند، می توانیم حداقل 100 میلیون دوز واکسن را تا پایان سال 2020 توزیع می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترامپ: توزیع واکسن کرونا از نیمه ماه اکتبر شروع می شود

ادعای ترامپ: توزیع واکسن کرونا از نیمه ماه اکتبر شروع می شود