مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 20:002020-09-16اقتصادي

کردستان در ناحیه سبز مصرف برق قرار دارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان، با اشاره به اینکه کردستان در ناحیه سبز مصرف برق قرار دارد، گفت: استان کردستان نیز در تابستان امسال با مدیریت بار و مصرف 40 تا 62 مگاوات به نسبت نیازی که مطرح شده مدیریت کرده است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان، با اشاره به اینکه کردستان در ناحیه سبز مصرف برق قرار دارد، گفت: استان کردستان نیز در تابستان امسال با مدیریت بار و مصرف 40 تا 62 مگاوات به نسبت نیازی که مطرح شده مدیریت کرده است.

هیوا لهونیان امروز(26شهریور) در حاشیه آیین قدرانی از تولیدکنندگان برق و همزمان بهره برداری از طرح های ارتقا توان علمی و رفع تولید در نیروگاه ها که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته عبور موفق پیک بدون اعمال خاموشی با مدیریت بار و مصرف در استان کردستان اجرا شد.

وی افزود: امسال در کل کشور ساعت اوج مصرف حدود 5 هزار و 700مگاوات مدیریت بار و مصرف انجام شده که این خود موجب عدم اعمال خاموشی های ناخواسته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان، با اشاره به اینکه با مدیریت بار و مصرف نیازی به احداث نیروگاه برق نیست، بیان کرد: صنعت برق به مدیریت بار و مصرف به سایر صنایع فرصت داده که منابع عظیمی در حد 177 هزار میلیارد تومان به بخش های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در ناحیه سبز مصرف برق قرار دارد

کردستان در ناحیه سبز مصرف برق قرار دارد