مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-16اقتصادي

وصول یک هزار و 87 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی


یک هزار و 87 شکایت مردمی از واحدهای صنفی وصول شده است.

- اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پنج  ماه گذشته از  سال جاری یک هزار و 87 مورد شکایت مردمی از صنوف استان دریافت شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: از این تعداد 319 مورد بازرسی به صورت حضوری و 454 مورد به صورت حضوری وصول شده است.

وی یادآور شد: 108 مورد از شکایات دریافتی به صورت کتبی و 206 مورد از طریق پیغامگیر تلفن 124 و نیز پورتال و سامانه ثبت گردیده است.

مسلمی با بیان اینکه از تعداد شکایات دریافتی 359 مورد متخلف و منجر به تشکیل پرونده شد، گفت:  پس از بررسی های صورت گرفته 443 مورد تخلف نداشته و 47 مورد منجر به جلب رضایت شاکی شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: هم اکنون 238 مورد از شکایات دریافتی در دست بررسی است.

وی به اهداف بازرسی از اصناف نیز اشاره کرد و گفت: هدف از این بازدیدها این است که بررسی شود اصناف تا چه حد به قانون نظام صنفی عمل می کنند که در صورت عدم توجه به این تذکرات، و تاکید مکرر بازرسین سازمان در طول دوره های بازرسی در راستای عمل به قانون نظام صنفی، برای واحد صنفی متخلف برگ گزارش بازرسی تکمیل می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول یک هزار و 87 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی

وصول یک هزار و 87 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی