مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 19:302020-09-16اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی ساختمان فرمانداری فامنین/ درگیر اعتبار هستیم


مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه ساختمان فرمانداری فامنین 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: اگر اعتبار لازم برای پروژه برسد، طی یک سال آینده به اتمام می رسد.

- داریوش حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت سایت اداری فامنین اظهار کرد: برای ایجاد سایت اداری فامنین، طی سال های گذشته کار فرمانداری شروع شده و پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه 30 درصد کار فرمانداری مانده است ادامه داد: این پروژه حداقل برای تکمیل به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و حتی ممکن است به 25 میلیارد تومان نیز برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه امسال 5 میلیارد تومان به پروژه تخصیص یافته است افزود: سال گذشته مبلغ تخصیص پروژه یک میلیارد تومان بود.

وی یادآور شد: اگر ما می توانستیم سال گذشته با مبلغ کمتری پروژه را انجام دهیم، بهتر بود زیرا اکنون عدم تخصیص بودجه و تورم باعث شد پروژه عقب بماند و نتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

حسینی با تاکید بر اینکه تخصیص های بودجه انجام شود ظرف 6 ماه تا یک سال پروژه به پایان می رسد افزود: باید منتظر بودجه باشیم تا پروژه را پیش ببریم.

وی در خصوص تملک اراضی مورد نیاز سایت اداری نیز گفت: بخشی از اراضی متعلق به دولت است که فرمانداری در آن ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی ساختمان فرمانداری فامنین/ درگیر اعتبار هستیم

پیشرفت 70 درصدی ساختمان فرمانداری فامنین/ درگیر اعتبار هستیم