مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 17:202020-09-16سياسي

بحرین و امارات اختیاری از خودشان ندارند/صهیونیست ها هم به آن ها توجهی نمی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شباب المقاومت، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران طی سخنانی در همایش شباب المقاومت با اشاره به عادی شدن روابط رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین، - گفت: در نتیجه مطمئنا این حوادث اخیر نتیجه اش تقویت ایمان ما خواهد بود.

بدانیم این اقدام آن ها دیکته شده توسط چپ های تندرو اسراییل و برای تقویت جایگاه نتانیاهو است و خود امارات و بحرین اختیاری از خود ندارند.

حتی در داخل اسراییل مخالفین دولت فعلی توافق عادی سازی با بحرین و امارات را بی ارزش می دانند و به او می گویند که آیا میخواهی توافق با کشور های کم اهمیت و حاشیه ای را به عنوان دستاورد به ما بفروشی؟.

متن سخنان نماینده حماس بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمتشکر می کنم از جوانان مقاومت که مصمم هستند که در یک صف و یک جبهه در برابر دشمن صهیونیست بایستند.

خداوند متعال می فرماید:الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُمومنان کسانی هستند که مردم، به آنان گفتند: مردم برای (حمله به) شما نیرو جمع کرده اند، از آن ها بترسید! ، اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین و امارات اختیاری از خودشان ندارند/صهیونیست ها هم به آن ها توجهی نمی کنند

بحرین و امارات اختیاری از خودشان ندارند/صهیونیست ها هم به آن ها توجهی نمی کنند