مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:502020-09-16اقتصادي

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن توسط اوقاف


معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از ساخت 50 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اقشار ضعیف و متوسط خبر داد.

- مهدی پندار معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که امروز به قزوین سفرکرده بود در گفت وگو با خبرنگار مهر در قزوین اظهار کرد: اتفاقات رخ داده در حوزه وقف در استان قزوین گویای یک همکاری و همراهی خوب بین دستگاهی در استان است.

وی افزود: در سفر امروز به قزوین 4 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در بقاع متبرکه افتتاح شد تا درآمدی پایدار برای بقاع محسوب شود.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: از بیش از 8 هزار بقعه متبرکه در سراسر کشور بیش از یکهزار بقعه دارای شرایط خوب تابش هستند که پس از مطالعات صورت گرفته بر روی آنها و قرارداد با وزارت نیرو، نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در آنها راه اندازی خواهد شد تا درآمدی پایدار برای بقاع متبرکه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: برای ایجاد یک واحد دامپروری تصمیماتی اتخاذ شده و به زودی کار راه اندازی یک مجموعه دامداری مناسب برای استان قزوین آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن توسط اوقاف

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن توسط اوقاف