مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-16سياسي

امسال نیروگاه خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس نصب می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور استفاده از انرژی پاک و صرفه جویی در مصرف برق تا پایان امسال نیروگاه خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) شهرستان نصب می شود.

- صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در موقوفات و بقاع متبرکه بخشی از باغ 3 هزار متر مربعی امامزاده یحیی بن زید(ع) به پرورش ماهی اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده از انرژی پاک و صرفه جویی در مصرف برق بعد از راه اندازی اولین نیروگاه خورشیدی در سطح استان در بقعه متبرکه ملاعلی دانشمند بخش داشلی برون و پیشرو در این خصوص در سطح استان تا پایان امسال نیروگاه خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید (ع) نصب خواهد شد.

* مساجد تشیع و تسنن شهرستان گنبدکاووس سنددار می شوند رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سنددار شدن مساجد حوزه شهرستان خاطرنشان کرد: به منظور تثبیت مساجد و در راستای حمایت از موقوفات  مساجد اهل تسنن و تشیع شهرستان دارای سند خواهند شد.

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط مانند اداره ثبت و اسناد، اداره بنیاد مسکن، بخشداری و مرکز بزرگ اسلامی حدود 699 مساجد شهرستان دارای سند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نیروگاه خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس نصب می شود

امسال نیروگاه خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس نصب می شود