مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-16ورزشي

باشگاه مس رفسنجان یک ریال بدهی ندارد/تمام بدهی علی سامره پرداخت شد


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: این باشگاه در حدود 10 میلیارد تومان بدهی داشت که کاملا پرداخت کردیم و الان یک ریال بدهی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان توانست با قدرت هرچه تمام تر با سرمربی گری ربیعی و تلاش بازیکنان و همدلی اعضای باشگاه قهرمان لیگ یک و راهی لیگ برتر شود.

جایگاهی که آرزوی دیرینه مردم این شهرستان به ویژه جوانان و دوستداران فوتبال بود اکنون باید حفظ شود و تیم با بهترین بازی خود را در لیگ برتر آن هم در رده های بالایی نگه دارد و البته حمایت مسؤولان شرکت مس را هم می طلبد تا نسبت به تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس کمر همت ببندند و این ظرفیت بالا را حفظ کنند تا تیم بدون دغدغه به مسابقات بپردازد.

مجید زیندنی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس با حساسیت بالایی برای تیم وقت می گذارد و تنها ایرادی که دارد تجربه لیگ برتر را ندارد، اظهار داشت:  اما با تمام توان نسبت به جذب بازیکن که همه در یک سطح هستند و صرف وقت برای تیم به او اطمینان داریم و در لیگ برتر هم تیم ما را همراهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه مس رفسنجان یک ریال بدهی ندارد/تمام بدهی علی سامره پرداخت شد

باشگاه مس رفسنجان یک ریال بدهی ندارد/تمام بدهی علی سامره پرداخت شد