مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-16اقتصادي

حال ناخوش قطب سوم تولید ماهی پرورشی ایران/نامهربانی با تولید در سال جهش تولید+ فیلم


رییس اتحادیه تولید کنندگان ماهی استان کهگیلویه و بویراحمد یا همان قطب سوم تولید کشور از وضعیت کنونی به شدت انتقاد کرد و گفت: ما تولید کنندگان ماهی در استان از مشکلاتی که هست دیگر خسته شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست بخش خصوصی و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که موضوع اصلی در خصوص وضعیت تولید کنندگان ماهیان سردآبی در استان بود.

در این نشست موضوعات مختلفی از سوی تولید کنندگان همچنین مسوولان و متولیان شیلات در استان مطرح شد که در جای خود نیاز به تحلیل و بررسی بیشتر دارد.

در این جلسه موضوعی که مطرح شد و بسیار جای تعجب داشت تعداد مزارع بیمه شده ماهی در استان بود که بنا به گفته مسوولان تنها 2 درصد از مزارع پرورش ماهی بیمه هستند در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید 17 تا 18 هزار تن ماهی در سال یکی از سه استان اول در تولید ماهی سردآبی کشور محسوب می شود.

! بنا به گفته منوچهری از کارشناسان اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر 284 واحد پرورش ماهی در استان پروانه تاسیس داشته که از این تعداد 254 واحد پروانه بهره برداری دارند.

بنا به گفته این کارشناس میزان تولید ماهی در سال 97 به میزان  17 هزار و 600 تن بوده که سال 98 به دلایلی از جمله کرونا به 16 هزار و 500 تن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش قطب سوم تولید ماهی پرورشی ایران/نامهربانی با تولید در سال جهش تولید+ فیلم

حال ناخوش قطب سوم تولید ماهی پرورشی ایران/نامهربانی با تولید در سال جهش تولید+ فیلم