مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-16سياسي

برخی مدارس اهواز، پروتکل های بهداشتی را بهتر اجرا کنند


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: به رغم زحمات زیاد آموزش و پرورش در پیشگیری از کرونا، اما پروتکل های بهداشتی در برخی از مدارس شهرستان اهواز باید بهتر اجرا شود.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: به رغم زحمات زیاد آموزش و پرورش در پیشگیری از کرونا، اما پروتکل های بهداشتی در برخی از مدارس شهرستان اهواز باید بهتر اجرا شود.

سیدمجید صالحی امروز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونای شهرستان اهواز با اشاره به اینکه برای پیشگیری از کرونا حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است، افزود: دانش آموزانی که بیماری زمینه ای دارند باید در خانه بمانند و به مدرسه مراجعه نکنند و به صورت غیرحضوری آموزش ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری اهواز، وی در ادامه با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا راه اندازی موکب برای اربعین در اهواز ممنوع اعلام شد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی جلسات مختلفی با مواکب و مداحان برگزار کردند و این جلسات و پیگیری ها ادامه دارد.

صالحی ادامه داد: هیچ اداره، نهاد و دستگاه اجرایی مخالف برگزاری مراسم نیست و همه به اعتقادات پایبند هستند و با توجه به خطرات کرونا باید مراقبت کنند و به افرادی که توصیه های بهداشتی را رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدارس اهواز، پروتکل های بهداشتی را بهتر اجرا کنند

برخی مدارس اهواز، پروتکل های بهداشتی را بهتر اجرا کنند