مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-16اقتصادي

شهرستان های کمتر توسعه یافته یزد، در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: 20 درصد از اعتبارات به بخش تعاون اختصاص داده شده و در بقیه موارد سعی داریم طرح های اشتغال روستایی و عشایری شهرستان ها به ویژه شهرستان های کمتر توسعه یافته را در اولویت قراردهیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از صداوسیمای مرکز یزد، عماد تشکری در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری بهاباد، با اشاره به وضعیت مشاغل آسیب دیده از در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که 3 هزار و 710 طرح، تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی افزود: مشاغل شهرستان بهاباد عمدتاً کشاورزی و دامپروری است، لذا درخواست زیادی از این شهرستان در سامانه ثبت نشده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در مورد تسهیلات پرداختی حوزه اشتغال روستایی و عشایری اظهار کرد: بخش کشاورزی که شامل کشت زعفران، گیاهان دارویی، دامپروری و.

می شود در شهرستان بهاباد 98 درصد از تسهیلات دریافتی را به خود اختصاص داده و 2 درصد دیگر مربوط به بخش های صنعت و خدمات است.

تشکری با اشاره به عدم تعهد اشتغالزایی برخی از طرح هایی که تسهیلات دریافت کردند، افزود: حدود 27 طرح در شهرستان که مبلغ 50 میلیون تومان به بالا تسهیلات دریافت نموده اند، به تعهد ایجاد اشتغال خود عمل نکردند که این امر موجب حساسیت نهاد های نظارتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های کمتر توسعه یافته یزد، در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

شهرستان های کمتر توسعه یافته یزد، در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی