مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-16اقتصادي

کل پولی که از دولت می گیریم، فقط یک سوم نیازمان می شود


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بااشاره به بودجه کم این دانشگاه، گفت: نیاز مالی سالانه این دانشگاه حدود سه هزارمیلیارد تومان است، - کل پولی که از دولت می گیریم، فقط یک سوم نیازمان را پوشش می دهد ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بااشاره به بودجه کم این دانشگاه، گفت: نیاز مالی سالانه این دانشگاه حدود سه هزارمیلیارد تومان است،درحالی که فقط هزار میلیارد تومان از دولت بودجه می گیریم.

رضا مهدی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه که امروز (26 شهریور) برگزارشد، با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای از حدود سه سال پیش چند سیاست و رویکرد مهم را پیگیری و در دستور کار قرار داده، اظهار کرد: بحث استانی شدن دانشگاه ها یکی از مهمترین این سیاست ها است که در آن بدنبال این هستیم که تکثیر عبث نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای مثال اگر در استانی چند دانشکده فنی و حرفه ای داشته باشیم و در یکی از این ها رشته ای راه اندازی شود، دیگری نیازی نیست دیگر دانشکده ها هم چنین رشته ای را راه اندازی کنند.

معاون دانشگاه فنی و حرفه ای در ادامه ارجحیت جذب نیروهای جوان بومی داخلی را از دیگر رویکردهای مورد توجه این دانشگاه دانست و گفت: در تلاشیم تا نیروهای جوان نخبه دانشگاهی را جذب دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل پولی که از دولت می گیریم، فقط یک سوم نیازمان می شود

کل پولی که از دولت می گیریم، فقط یک سوم نیازمان می شود