مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-16اجتماعي

عضویت 900 دانش آموز در کانون هلال احمر تویسرکان


رییس جمعیت هلال احمر تویسرکان از عضویت 900 دانش آموز در کانون دانش آموزی و طرح دادرس جمعیت هلال احمر تویسرکان خبر داد.

- رضا عزیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس با هدف تربیت دانش آموزان به منظور آمادگی طیف نوجوان و جوان در شرایط سخت اظهار کرد: طرح دادرس زیر نظر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با مربیگری، مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش اجرایی می شود.

وی از عضویت 900 دانش آموز از 15 مدرسه در سطح شهر و روستای شهرستان در کانون دانش آموزی و طرح دادرس جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: دانش آموزان در طرح ملی دادرس آموزش های شامل پناه گیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، بانداژ و آتل بندی، تریاژ مقدماتی، اطفای حریق، حمل مصدوم و چادر زنی را فرا می گیرند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری اجرای مسابقات شهرستانی طرح دادرس برای هشتمین سال در تویسرکان گفت: 400 دانش آموز از آموزش های لازم با مربیگری 15 مربی در هشت جلسه از این دوره برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه طرح دادرس مختص متوسطه اول ویژه دانش آموزان پایه هشتم است بیان کرد: دانش آموزان در قالب گروه 14 نفره از هر مدرسه در مسابقات شهرستانی به منظور کسب رتبه برتر برای رقابت استانی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 900 دانش آموز در کانون هلال احمر تویسرکان

عضویت 900 دانش آموز در کانون هلال احمر تویسرکان