مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-16سياسي

عطش بی آبی در بیرم/غیزانیه دوم ایران را دریابید


نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ناتوانی دولت برای 60 کیلومتر لوله گذاری و رساندن آب به شهر بیرم گفت: بیرم به غیزانیه دوم ایران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسین زاده در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور، وزیر نیرو و سازمان آب کشور به تشریح وضعیت بی آبی شهر بی رم پرداخت و اظهار داشت: بی رم هم اکنون به دلیل شرایط بحرانی آب به غیزانیه دوم ایران تبدیل شده و لازم است دولتمردان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

وی عنوان کرد: بی رم اکنون آب شرب ندارد و نیترات آب نیز در این منطقه بالا است اما مسئولان امر مدام به مردم این منطقه وعده و وعید می دهند.

نماینده مردم لارستان در مجلس تاکید کرد: شهر بی رم امروز به شهر وعده های پوچ تبدیل شده و مسئولان از صدها مشکلی که در این شهر وجود دارد، بی خبر هستند.

حسین زاده تصریح کرد: آیا دولتمردان از صدها بیمار گوارشی که دچار سرطان شده اند و خانواده های آنها که با مشکلات این بیماران دست و پنجه نرم می کنند، خبر دارند؟ وی بیان کرد: آیا به واقع کشور ما توان 60 کیلومتر لوله گذاری و رفع عطش آبی در غیزانیه دوم ایران را ندارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بی رم بخشی از شهرستان لارستان به شمار می رود که در جنوب استان فارس واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش بی آبی در بیرم/غیزانیه دوم ایران را دریابید

عطش بی آبی در بیرم/غیزانیه دوم ایران را دریابید