مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-16اقتصادي

قاچاق در کردستان صرفا برای امرار معاش است


دبیر کمیسیون مبارزە با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: قاچاق در کردستان با همە استان ها متفاوت است و صرفا برای امرار معاش صورت می گیرد.

- ایسنا/کردستان دبیر کمیسیون مبارزە با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: قاچاق در کردستان با همە استان ها متفاوت است و صرفا برای امرار معاش صورت می گیرد.

علی خداویسی امروز (26شهریور) در کمیسیون مبارزە با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: پیشگیری از ورود قاچاق کالا موثرتر از بحث مقابلە با قاچاق است.

وی عنوان کرد: متاسفانە افزایش آمار کشفیات قاچاق زنگ خطری برای بالارفتن تقاضا در جامعە است و شناسایی عوامل موثر بر افزایش تقاضا در بین مردم باید شناسایی شود.

خداویسی تاکید کرد: قاچاق در کردستان با همە استان ها متفاوت است و قاچاق در کردستان صرفا برای امرار معاش است و آن قاچاق سازمان یافتەای کە در مرزهای جنوبی و شرقی کشور کە میلیاردها میلیارد سرمایە از کشور خارج می شود بە هیچ وجە در استان کردستان وجود ندارد.

وی با اشارە بە اینکە قاچاق در استان صرفا برای امرار معاش صورت می گیرد گفت: برای نمونە در بحث قاچاق سوخت خود ستاد مرکزی اعلام کرد استانی مانند سیستان و بلوچستان طی سال گذشتە حدود 25میلیون لیتر از طریق سیستان و بلوچستان خارج شدە است، این در حالی است کە در استان کردستان قاچاق سوخت بە یک میلیون ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق در کردستان صرفا برای امرار معاش است

قاچاق در کردستان صرفا برای امرار معاش است