مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-16بين الملل

توافقات سازش بدون اسمی از فلسطین و قولی برای لغو طرح الحاق


کاخ سفید شب گذشته جزییات توافقنامه های امضا شده بین امارات، بحرین و اسراییل را منتشر کرد و کاشف به عمل آمد که در این توافقنامه ها اسمی از طرح الحاق یا کشور فلسطین برده نشده است.

- کاخ سفید شب گذشته جزییات توافقنامه های امضا شده بین امارات، بحرین و اسراییل را منتشر کرد و کاشف به عمل آمد که در این توافقنامه ها اسمی از طرح الحاق یا کشور فلسطین برده نشده است.

در این باره مقامات اسراییلی اعلام کردند طرح الحاق کرانه باختری لغو نشده و بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مجددا مطرح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از امضای توافقنامه های صلح امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، سؤالات درباره سرنوشت طرح الحاق کرانه باختری مجددا مطرح شده اند.

درحالی که امارات از همان آغاز اعلام کرد توافق صلح و عادی سازی روابط با اسراییل در ازای لغو طرح الحاق است اما شخصیت های عالی رتبه اسراییلی این مساله را تکذیب کردند.

گلعاد آردان، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن و نماینده این رژیم در سازمان ملل گفت که وی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل صحبت کرده و طرح الحاق از دستورکار حذف نشده است و بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقات سازش بدون اسمی از فلسطین و قولی برای لغو طرح الحاق

توافقات سازش بدون اسمی از فلسطین و قولی برای لغو طرح الحاق