مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-16حوادث

660 راس دام غیرمجاز در سمنان توقیف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به توقیف 660 راس دام غیر مجاز در سطح استان، گفت: این دام ها توسط پنج کامیون قصد ترک شهرستان سمنان داشتند را که با هوشیاری ماموران متوقف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از توقیف محموله 600 راسی دام غیر مجاز در سمنان خبر داد و بیان کرد: این محموله توسط پنج کامیون از شهرستان سمنان حمل می شد که مأموران انتظامی در یکی از میادین ورودی شهر متوجه آن شدند.

وی با بیان اینکه ظن مأموران انتظامی در پی گشت زنی هدفمند و مؤثر به توقف کامیون های مذکور انجامید، بیان داشت: این کامیون ها قصد داشتند تا دام های غیرمجاز را از سمنان عبور و به یکی از شهرهای استان های شمالی کشور منتقل کنند که با هوشیاری مأموران ناجا این محموله متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ارزش مالی 660 رأس دام توقیف شده طبق اظهارنظر کارشناسان یک میلیارد و 600 میلیون تومان است، افزود: محموله مذکور برای طی مراحل قانونی به دستگاه های ذی ربط ارجاع و پرونده این متخلفان به دادسرا ارسال شد.

حسنی از عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با پدیده قاچاق و عرضه خارج از شبکه به خصوص در سال جهش تولید و ضرورت حمایت از تولید داخلی خبر داد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

660 راس دام غیرمجاز در سمنان توقیف شد

660 راس دام غیرمجاز در سمنان توقیف شد