مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-16اقتصادي

معاون اول رییس جمهور: نظارت دقیق بر بازار کالا های اساسی ضروری است


اسحاق جهانگیری با اشاره به نارضایتی مردم از افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی مثل تخم مرغ در روزهای اخیر گفت: نظارت دقیق بر بازار کالا های اساسی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه بررسی مسائل مربوط به کالا های اساسی و ضروری با اشاره به نارضایتی مردم از افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مثل تخم مرغ در روزهای اخیر، بر ضرورت مدیریت و ساماندهی قیمت و نظارت دقیق بر بازار کالاهای اساسی و ضروری که با ارز دولتی مورد حمایت قرار می گیرند، تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه حمایت از تولید کنندگان و نیز توجه ویژه و حمایت از مصرف کنندگان باید به صورت توأمان در تعیین قیمت ها مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: تعیین قیمت باید به گونه ای باشد که تولید مقرون به صرفه باشد و در عین حال باید به این موضوع نیز توجه کرد که قیمت کالاهایی که بخش مهمی از سبد غذایی اقشار کم درآمد جامعه را تشکیل می دهد نباید به گونه ای تعیین شود که بر معیشت مردم فشار وارد شود.

جهانگیری از وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواست با استفاده از ساز و کارهای مختلف نظیر مدیریت صادرات، برنامه ریزی لازم را برای ساماندهی تولید کالاهای مورد نیاز مردم نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: نظارت دقیق بر بازار کالا های اساسی ضروری است

معاون اول رییس جمهور: نظارت دقیق بر بازار کالا های اساسی ضروری است