مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-16اجتماعي

کاهش 23 درصدی فوتی های ناشی از تصادفات در استان کرمان


رییس پلیس راهور استان کرمان از کاهش 23 درصدی آمار فوتی های ناشی از تصادفات در استان کرمان طی پنج ماه ابتدای امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نجفی صبح امروز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مأموریت های مهم پلیس راهور بیان داشت: بحث پیشگیری از تصادفات رانندگی، برقراری ایمنی در ترافیک، حفظ جان مسافران و … از مهمترین اهداف پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی با اشاره به کاهش حوادث رانندگی افزود: با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شاهد کاهش خوب و قابل قبولی در راستای کاهش حوادث رانندگی بودیم.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در برنامه ششم توسعه کشور شاخص کاهش سالانه آمار جانباختگان 12 درصد می باشد که در این راستا در استان کرمان در پنج ماه ابتدای سالجاری 23 درصد کاهش آمار جانباختگان را شاهد بودیم.

نجفی تصریح کرد: طی سالجاری در موضوع جانباختگان در بیشتر شهرهای استان کاهش داشتیم ضمن اینکه برخی از شهرها با آمار سال قبل برابر بوده اما در جیرفت و ریگان یک نفر افزایش را شاهد بودیم همچنین در شهربابک، رودبار و بافت سال گذشته این آمار برابر صفر بوده و امسال دو نفر جانباخته داشتند و این آمار در مابقی شهرستان ها طی سال قبل صفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی فوتی های ناشی از تصادفات در استان کرمان

کاهش 23 درصدی فوتی های ناشی از تصادفات در استان کرمان