مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-16سياسي

یزد می تواند پایتخت گردشگری معنوی جهان باشد


مسئول دبیرخانه بین المللی حسینیه ایران با بیان این که یزد می تواند پایتخت گردشگری معنوی جهان باشد، ایجاد پژوهشکده «خانه فرهنگ اسلام و ایران» و «موزه بین المللی امام حسین(ع) از طرح های دبیرخانه است.

- ایسنا/یزد مسئول دبیرخانه بین المللی حسینیه ایران با بیان این که یزد می تواند پایتخت گردشگری معنوی جهان باشد، ایجاد پژوهشکده خانه فرهنگ اسلام و ایران و موزه بین المللی امام حسین(ع) از طرح های دبیرخانه است.

سیدحسن حسینی در نشست شورای فنی استان که روز گذشته با محوریت گردشگری و مشکلات این صنعت در استانداری یزد برگزار شد، برند گردشگری مذهبی یزد را یکی از مزایای این استان در توسعه گردشگری دانست و گفت: یزد به عنوان حسینیه ایران خصوصا در مناسبت عزاداری ماه محرم اقدامات بسیار خوب و موفقیت آمیزی به همت کارگروه شکل گرفته در این حوزه، انجام داده است.

وی به ضرورت برگزاری تورهای گردشگری ادیان در یزد اشاره کرد و گفت: یزد می تواند پایتخت گردشگری معنوی جهان باشد چرا که در کنار تنوع ادیان و زندگی مسالمت آمیز دارای کنیسه ها، اتشکده ها و مساجد و تکایای زیادی است.

وی تاکید کرد: یزدی ها هر روز میزبان یک آیین مذهبی هستند که بعضاً به ادیان دیگر تعلق دارد اما در هر صورت وجود تعداد زیادی از آیین های مذهبی ادیان در یزد، ظرفیتی بسیار غنی برای جلب گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد می تواند پایتخت گردشگری معنوی جهان باشد

یزد می تواند پایتخت گردشگری معنوی جهان باشد