مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-16ورزشي

میزبانی مشهد از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در آبان ماه


رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و جوانان کشور در آبان ماه به میزبانی مشهد خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و جوانان کشور در آبان ماه به میزبانی مشهد خبرداد.

مهدی روزبهان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت مسابقات هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی، اظهار کرد: تاکنون دو دوره مسابقه انفرادی جاده در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بالای 50 سال در بخش آقایان در شهرستان های سبزوار و مشهد و یک دوره مسابقات انفرادی کوهستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و برزگسالان در کوهستان پارک خورشید برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: پنجشنبه، 27 شهریور مسابقات پیست سرعت استان در بخش 200، 500 و 3000 متر بانوان در مجموعه ثامن مشهد، بدون حضور آقایان و مسابقات سرعت 3000 متر کوهستان در بخش بانوان و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در خصوص میزبانی از مسابقات کشوری، خاطرنشان کرد: هفتم، هشتم و نهم آبان ماه میزبان مرحله دوم رقابت های لیگ برتر پیست سرعت آقایان در بخش بزرگسالان و در دهم، یازدهم و دوازدهم آبان، میزبان مسابقات لیگ برتر پیست سرعت جوانان در بخش آقایان در مجموعه ثامن مشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مشهد از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در آبان ماه

میزبانی مشهد از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در آبان ماه