مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-16سياسي

دست یاری سپاه الغدیر به سوی فعالان گردشگری یزد


سپاه پاسداران یکی از ارکان تاثیرگذار در کشورمان است که با توجه به ظرفیت های گسترده خود می تواند به کمک صنعت کرونازده ی گردشگری نیز بیاید، موضوعی که روز گذشته در نشستی با حضور جمعی از مسئولان سپاه الغدیر و فعالان گردشگری یزد و همچنین معاون اقتصادی استاندار بر آن تاکید شد.

- مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست شورای فنی استان که روز گذشته با محوریت گردشگری و مشکلات این صنعت در استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مسائلی مانند کرونا به مشکلات این صنعت دامن زده و کمر گردشگری را زیر بار این مشکلات خرد کرده است به طوری که این روزها شاهد شرایط بسیار بدی در صنعت گردشگری هستیم.

وی به لازمه ایجاد تغییراتی در صنعت گردشگری به منظور سازگار شدن آن با شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: تغییراتی مانند تبدیل گردشگری گروهی به گردشگری انفرادی و گردشگری در فضای باز از جمله راهکارهایی است که منجر به سازگاری این صنعت در بحران کرونا می‎شود.

عظیمی به ظرفیت های غنی گردشگری به خصوص در حوزه گردشگری ادیان و گردشگری معنوی مذهبی اشاره کرد و کشور ایران و به ویژه یزد را استانی غنی از چنین ظرفیت هایی برشمرد.

ظرفیت بالای یزد برای تصمیم سازی های کلان گردشگری سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یاری سپاه الغدیر به سوی فعالان گردشگری یزد

دست یاری سپاه الغدیر به سوی فعالان گردشگری یزد