مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-16سياسي

هیچ زائری به قصد زیارت اربعین به خرمشهر نیاید


فرماندار خرمشهر از بسته بودن مرز شلمچه برای اربعین خبر داد و بر فراهم نبودن تمهیدات برای استقبال کاروان ها و زائران حسینی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: امسال توفیق خدمتگزاری به زائران به سراسر دنیا و ایران اسلامی از ما سلب شد و این تصمیم بر اساس پروتکل های بهداشتی گرفته شد که بنا به فرموده های مقام معظم فصل الخطاب سیاسی و عبادی است.

وی افزود: این تصمیم از سوی وزیر کشور، استاندار ابلاغ شده است و از سوی دولت عراق به وسیله سفیر آن نیز ابلاغ شده است که عراق هیچ زائر ایرانی و دیگر زائران را نمی پذیرد و حتی در کشور عراق راهپیمایی توسط شهروندان عراقی انجام نمی شود.

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه مراسم اربعین امسال برگزار نمی شود، در شهرستان خرمشهر و مرز شلمچه نیز هیچ برنامه ای برای استقبال از زائران وجود ندارد.

وی اظهار کرد: مرز شلمچه بسته و تمام مسیرهای منتهی به خرمشهر مسدود است و در خرمشهر هیچ گونه آمادگی برای استقرار، پذیرش و برگشت زائران وجود ندارد.

فرماندار خرمشهر از برپا نشدن مواکب در مسیر منتهی به شلمچه در روزهای مانده تا اربعین نیز تأکید کرد و گفت: تمام موکب ها در مسیر شلمچه حق برپایی ندارند و هیچ موکبی بر اساس این ابلاغیه فعال نخواهند بود و از همه حسینیه ها و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ زائری به قصد زیارت اربعین به خرمشهر نیاید

هیچ زائری به قصد زیارت اربعین به خرمشهر نیاید