مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-16دانش

بررسی تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل سازی شبکه های اجتماعی


انجمن علمی و فوق برنامه دانشکده علوم ریاضی (همبند) دانشگاه صنعتی شریف، تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل سازی شبکه های اجتماعی را بررسی می کند.

- انجمن علمی و فوق برنامه دانشکده علوم ریاضی (همبند) دانشگاه صنعتی شریف، "تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل سازی شبکه های اجتماعی" را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه تقریبا همه افراد از شبکه های اجتماعی به عنوان راهی برای ارتباط استفاده می کنند به طوری که آن ها جزیی از ابزارهای تاثرگذار زندگی ما شدند اما سئوال این است که چطور این اتفاق می افتد؟ چه مبانی برای این تاثیرگذاری روی زندگی ما وجود دارد؟ مدلسازی و استفاده از داده های باز شبکه های اجتماعی دو رویکرد متفاوت برای این موضوع هستند.

دراین برنامه سعی می شود با مدلسازی ساده اما نوآورانه مسئله مورد بررسی قرار گیرد و به سئوالاتی از قبیل: تاثیر شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه چقدر است؟ و با چه روشی می توان این نفوذ اینفلوئنسرها و خبرگزاری ها را پیشینه کرد؟ پاسخ داده شود.

و در پایان به نقد مدل پرداخته و نقاط مثبت و نوآورانه و همچنین مشکلاتش مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه با ارائه یاسمن عسگری (دانشجوی علوم کامپیوتر دانشکاه شریف)، روز چهارشنبه 26 شهریور، ساعت 18 الی 19، از طریق لینک https://b2n.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل سازی شبکه های اجتماعی

بررسی تاثیر رسانه بر ایدئولوژی افراد با مدل سازی شبکه های اجتماعی