مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-16سياسي

برای تورم و گرانی چاره ای اندیشیده شود


واقعیت این است که مشکل اقتصادی، تورم و گرانی و عدم ثبات قیمت ها کمر مردم را می شکند و باید چاره ای اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام و اسارت اهل بیت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: دفاع مقدس الگو گرفته از نهضت عاشورا بود.

امام جمعه سلطانیه به وجوه مشترک عاشورا و دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه عاشورا و دفاع مقدس برای دفاع از ارزش ها و حفظ اسلام بود و دشمنان هر دو جریان هم در اوج حقارت و پستی و دنیاپرستی و خودخواهی بودند، ولی جلوه های عاشورا توسط رزمندگان دفاع مقدس از جمله نماز و بندگی، قرائت دعا و قرآن و آمادگی برای شهادت به نمایش گذاشته می شد، افزود: همانطور که نهضت عاشورا اسلام را حفظ کرد دفاع مقدس نیز انقلاب را حفظ کرد.

حسینی نسب با بیان اینکه یکی از اشتراکات عاشورا و دفاع مقدس این است که هر دو آغاز بود نه پایان و لذا اسلام با قیام عاشورا و انقلاب با مجاهدت رزمندگان قوت گرفت، افزود: عاشورا دوباره در دفاع مقدس زنده و نمایان شد.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از باب تعظیم شعائر الهی و در راستای نیاز نسل امروز به ارزش های دفاع مقدس وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تورم و گرانی چاره ای اندیشیده شود

برای تورم و گرانی چاره ای اندیشیده شود