مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-16اقتصادي

کاهش رشد منفی موالید در فریدونشهر


در سال 58 جمعیت شهرستان 80 هزار نفر بوده است و هم اکنون به 35 هزار نفر کاهش یافته است که شاهد رشد منفی موالید هستیم.

  - ایسنا/اصفهان فرماندار فریدونشهر گفت: در سال 58 جمعیت شهرستان 80 هزار نفر بوده است و هم اکنون به 35 هزار نفر کاهش یافته است که شاهد رشد منفی موالید هستیم.

  رضا صفری، امروز (چهارشنبه_26 شهریورماه) در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر، اظهار کرد: شاخص های توسعه فریدونشهر در بسیاری موارد جز 5 شهرستان آخر استان است که این مشکلات در کیفیت زندگی مردم تاثیر می گذارد و این درحالی است که در سند آمایش، این شهرستان را دارای ظرفیت های دامپروری و کشاورزی دیده اند.

وی افزود: در سال 58 جمعیت شهرستان 80 هزار نفر بوده است و هم اکنون به 35 هزار نفر کاهش یافته است که شاهد رشد منفی موالید هستیم.

فرماندار فریدونشهر ادامه داد: توقع داریم نگاه ویژه ای به این شهرستان شود و در 7 سال گذشته اتفاقات خوبی در توسعه شهرستان افتاده است و اشتغالزایی و در بهداشت و درمان ارتقای خوبی داشته ایم.

روستاهایی در فریدونشهر گاز و جاده ندارند حسین محمد صالحی- نماینده مردم فریدونشهر در مجلس نیز در این نشست، اظهار کرد: به هیچ وجه دنبال جناح بندی های سیاسی نیستیم و نباید دنبال مقصر برای مشکلات اقتصادی باشیم و صادقانه به مردم و نظام اسلامی خدمت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رشد منفی موالید در فریدونشهر

کاهش رشد منفی موالید در فریدونشهر