مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-16اقتصادي

حمایت از واحدهای تولیدی اشتغال پایدار را به دنبال دارد


در راستای بهره مندی از ظرفیت پیشران ها در اجرای طرح های ملی «توسعه مشاغل خانگی»، رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل از کارگاه تولیدی پوشاک «شرکت تن پوش فرنام پایتخت» بازدید کرد.

- ایسنا/اردبیل در راستای بهره مندی از ظرفیت پیشران ها در اجرای طرح های ملی توسعه مشاغل خانگی ، رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل از کارگاه تولیدی پوشاک شرکت تن پوش فرنام پایتخت بازدید کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل26 شهریور در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در طرح توسعه مشاغل خانگی که به شبکه سازی و اتصال به بازار توجه ویژه ای دارد، جهاددانشگاهی به عنوان تسهیل گر به دنبال تحقق اهداف این طرح با همکاری پیشران ها است.

مهران اوچی اردبیلی تصریح کرد: برای استفاده از پتانسیل کارگاه های تولیدی پوشاک باید هماهنگی برای آموزش، شبکه سازی و آسیب شناسی این حوزه در قالب انجمن تولیدکنندگان پوشاک انجام گیرد.

وی حضور بانوان در راس مدیریت یک شرکت تولیدی را سرمایه اجتماعی در حوزه کار و اشتغال عنوان کرد و افزود: حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی، اشتغال پایدار را به دنبال دارد و می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی خانوارها را برطرف سازد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه کارگاه های پوشاک استان، سرمایه درگردش مناسبی ندارند و باید در قالب این طرح حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از واحدهای تولیدی اشتغال پایدار را به دنبال دارد

حمایت از واحدهای تولیدی اشتغال پایدار را به دنبال دارد