مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-16سياسي

امسال 200 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از ابتدای برنامه ششم توسعه تاکنون 490 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده امسال نیز 200 فرصت شغلی ایجاد می شود.

- ارومیه – رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از ابتدای برنامه ششم توسعه تاکنون 490 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده امسال نیز 200 فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، سیدمرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در قالب برنامه ششم توسعه باید سالانه 70 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شود، افزود: عملکرد این نهاد با راه اندازی 490 هزار فرصت شغلی از ابتدای برنامه ششم، تاکنون 40 درصد از اهداف پیش بینی شده جلوتر است.

وی به اهمیت نظارت و ارزیابی طرح های اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: اطلاعات طرح های اشتغال در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل رصد و پایش است و نظارت بر این طرح ها با فعال شدن سامانه نظارت، افزایش می یابد.

بختیاری ادامه داد: امسال بیش از 6 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال جامعه هدف از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، منابع اشتغال روستایی و تسهیلات اشتغال شبکه بانکی اختصاص یافته که با تخصیص این اعتبارات، امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 200 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد می شود

امسال 200 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد می شود