مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-16اقتصادي

ظرفیت های توسعه آفرین سنقر و کلیایی باید در راستای اشتغال و تولید به کار گرفته شوند


توسعه آفرین سنقر و کلیایی باید در راستای اشتغال و تولید به کار گرفته شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و فرماندار این شهرستان و مدیران مربوطه برگزار شد؛ اظهار داشت: فرماندار سنقر و کلیایی طی مدت حضور در این شهرستان، کارهای خوبی را انجام داده است و به خاطر این عملکرد جهادی از ایشان تشکر می کنیم.

و انتظار داریم در مدت باقی مانده تا پایان این دولت نیز با همین انگیزه ستودنی با کمک همه دستگاه ها و مجموعه ها، مشکلات مردم را بشنود و به صورت ویژه حل آن را پیگیری کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دکتر حسینی کیا نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی یک ظرفیت بسیار خوب برای پیشبرد کارها و انتقال مطالبات موجود به مدیران ملی است که به شکل مناسب باید از ظرفیت و جایگاه ایشان در مسیر توسعه سنقر و کلیایی بهره گرفته شود.

بازوند در ادامه به آسیب های جدی برخوردار شود تا خسارت های وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی تا حدودی جبران شود.

وی از واگذاری یک سالن چند منظوره متعلق به استانداری به شهرداری سنقر استقبال کرد و گفت: در صورتی که این سالن برای استفاده مردم و جوانان راه اندازی شود، استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های توسعه آفرین سنقر و کلیایی باید در راستای اشتغال و تولید به کار گرفته شوند

ظرفیت های توسعه آفرین سنقر و کلیایی باید در راستای اشتغال و تولید به کار گرفته شوند