مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-16حوادث

واکنش پلیس به انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عین اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص کلیپی تحت عنوان ضرب و شتم راکب موتورسیکلت توسط راهور در استان خراسان رضوی گفت: - معاون اجتماعی پلیس راهورناجا گفت: عامل انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف، بدون اعلام واقعیت و به قصد تخریب و زیر سؤال بردن پلیس، فقط صحنه دستگیری فرد مذکور را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عین اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص کلیپی تحت عنوان ضرب و شتم راکب موتورسیکلت توسط راهور در استان خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف محدوده میدان فهمیده، عوامل پلیس راهور منطقه 2 راهور شهر مشهد تعدادی موتورسیکلت متخلف را متوقف و به داخل کفی حمل موتور منتقل کردند.

وی گفت: در حالیکه تقریبا طرح خاتمه یافته بود یک نفر از شهروندانی که موتورسیکلتش همان ابتدای طرح به علت ارتکاب تخلفات رانندگی (مشمول انتقال به پارکینگ بوده) در بالای کفی حمل موتور قرار داشته، با دو نفر از دوستانش تماس گرفت.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: فرد مذکور دوستانش را به صحنه فراخواند و به محض رسیدن دوستانش یکی از آن ها با هویت معلوم (تبعه عراق) به بالای کفی رفته و ضمن گشودن درب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف در مشهد

واکنش پلیس به انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف در مشهد