مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-16اقتصادي

ساعت کار پایانه مرزی میلک افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ساعت کاری پایانه مرزی میلک با توجه به حجم ترافیک کامیون های صادراتی و ترانزیتی به طور موقت در 10 روز آینده افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه ساعت کاری پایانه مرزی میلک از ساعت 7 تا 19 عصر بود، اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی ویژه و مناسب مرز بین المللی میلک به لحاظ همجواری با کشور افغانستان، قابلیت های اقتصادی بسیاری در بازرگانی ملی و ترانزیت خارجی میان اروپا، آسیای مرکزی و شرقی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: نزدیکی مرز میلک به بندر چابهار، کاهش هزینه و زمان حمل و نقل و واقع شدن در دالان ترانزیتی محور شرق، گسترش تجارت بین ایران و افغانستان و توسعه اقتصادی منطقه از جمله ویژگی های مهم پایانه مرزی میلک است که سبب شده این اداره کل تمام تلاش خود را برای رونق هر چه بیشتر آن بکار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: اخیراً با توجه به تراکم بالای کامیون های صادراتی و ترانزیتی از این پایانه مرزی به منظور برطرف کردن کمبودها و تسهیل تردد در نشست روز گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مسؤولان دستگاه های اجرایی و انتظامی ضمن پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار پایانه مرزی میلک افزایش یافت

ساعت کار پایانه مرزی میلک افزایش یافت