مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-16فرهنگي

وجود فقر فرهنگی در جوامع از فقر مادی خطرناک تر است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان وجود فقر فرهنگی در جوامع را از فقر مادی خطرناک تر دانست و گفت: در کنار خواندن کتاب باید تدبر و اندیشه نیز مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر چهارشنبه در اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی گیلان با اشاره به اینکه همه می توانند در زمینه ضرورت توجه به کتاب و کتابخوانی صحبت کنند، اظهار کرد: امروز علاوه بر توجه به این حوزه باید به بخش های دیگر نیز توجه کنیم.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه برای بهتر شدن جهانی با این همه تاریکی باید بخوانیم، بیاندیشیم و بسازیم، افزود: همه ما به عنوان یک فرد باید برای این جهان تلاش کنیم زیرا بروز هر گونه مشکل و آسیب تنها به یک فرد و یا یک کشور آسیب نخواهد زد بلکه همه مردم و جوامع را درگیر می کند.

وی با اشاره به اینکه تنها بخشی از فقر مربوط به مسائل مالی است، گفت: زمانی که جامعه دچار فقر فرهنگی شود بسیار آسیب پذیر خواهد شد بنابراین باید تلاش کنیم فاصله فقر فرهنگی در جوامع کاهش یابد.

فاضلی با بیان اینکه اگر بتوانیم فردی را به سمت دانایی سوق دهیم بسیار حائز اهمیت است و با مسائل مادی قابل مقایسه نیست، ادامه داد: همین اقدامات کوچک و جزیی قطعاً در طولانی مدت تأثیرات عمیقی در جامعه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فقر فرهنگی در جوامع از فقر مادی خطرناک تر است

وجود فقر فرهنگی در جوامع از فقر مادی خطرناک تر است