مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-16اقتصادي

تسویه مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت همدان تا خردادماه


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مطالبات امسال داروخانه ها، بیمارستان ها، پزشکان و مراکز پاراکلینیکی استان تا پایان خردادماه تسویه شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مطالبات امسال داروخانه ها، بیمارستان ها، پزشکان و مراکز پاراکلینیکی استان تا پایان خردادماه تسویه شده است.

دکتر سعید فرجی چهارشنبه 26 شهریورماه در مراسم رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران، به آخرین اعتبارات تخصیص داده شده به بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب دولت، 22 درصد به سازمان بیمه سلامت تخصیص داده نشده که این موضوع آثار منفی در پرداخت مطالبات مؤسسات ارائه دهندگان خدمات درمانی در سال 98 داشته است.

وی تصریح کرد: مجموع بدهی بیمه سلامت در سال 98 به بیمارستان های دانشگاهی حدود سه ماه است که مطالبات داروخانه ها تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و تمام مطالبات پزشکان، دندانپزشکان، مراکز پاراکلینیک و بیمارستان های غیردانشگاهی تسویه شده است.

فرجی با بیان اینکه اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داده، این است که مطالبات سال 97 بخش های دولتی دانشگاهی پرداخت شده است، یادآور شد: همچنین با اقداماتی که در مدیریت هزینه از سال 97 صورت گرفته، هزینه بستری ها در این سال نسبت به سال 96 هشت درصد کاهش پیدا کرده است و ما توانسته ایم زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت همدان تا خردادماه

تسویه مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت همدان تا خردادماه