مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-16اقتصادي

در هواپیماهای امارات دوش بگیرید!


شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد، وقتی روی صندلی هواپیما نشسته اید و در حالی که به یک دوش آب گرم به محض رسیدن به مقصدتان فکر می کنید، یکی از خدمه پرواز کنارتان بایستد و از شما سوال کند: - "مایل به دوش گرفتن هستید؟" اما تعجب نکنید! باید بگوییم که مواجه شدن با چنین صحنه ای در هواپیمایی امارات دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام فلای تودی، هواپیمایی امارات از سال گذشته امکان استفاده از دوش حمام را برای هواپیماهای ایرباس A380 خود در پروازهای ترانزیتی دبی فراهم کرده است.

به این ترتیب مسافرانی که بلیط پروازهای فرست کلاس هواپیماهای A380 هواپیمایی امارات را خریداری کنند و پروازشان در دبی توقف داشته باشد، می توانند از خدمات اسپا این هواپیماها که امکان دوش حمام نیز در آن ها فراهم شده است، بهره مند شوند.

چه مسافرانی می توانند از خدمات اسپا هواپیمایی امارات استفاده کنند؟ خدمات اسپا و دوش حمام هواپیمایی امارات در تمامی پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A380 این شرکت هواپیمایی فراهم است و از این خدمات می توانید هم در پروازهای دوربرد به مقاصدی مثل استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده بهره ببرید و هم در پروازهایی که در مسافت های نزدیک تر مانند پرواز به مقاصد اروپایی انجام می شوند، استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هواپیماهای امارات دوش بگیرید!

در هواپیماهای امارات دوش بگیرید!