مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-16پزشكي

انجمن های علمی دانشجویی با جامعه نگری نیازهای علمی را برطرف کنند


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی باید با مهارت ها و ابزارهای مبتنی بر دانش، نیازهای جامعه را در سطح علمی و پزشکی برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نشست هم اندیشی دبیران کشوری انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: انجمن های علمی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به سایر نهادهای دانشجویی نوپاتر و جدیتر است و نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: قدمت انجمن های علمی دانشجویی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی در قیاس با قدمت انجمن استعدادهای درخشان و کمیته تحقیقات دانشجویی نوپاتر و جدیدتر است.

من فکر می کنم، ویژگی های خاصی در میان دانشجویان و اعضای انجمن های علمی وجود دارد و آن است که این افراد دارای هوش بالایی هستند و بعد جامعه نگری بیشتری در وجودشان وجود دارد.

به هرحال باید در راستای تقویت انجمن های علمی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی از تمام قوا و ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببریم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه می توان از پتانسیل و ظرفیت های انجمن های علمی در مسیر رسیدن به تولید علم و دانش، استفاده های زیادی کرد، اظهار داشت: انجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی دانشجویی با جامعه نگری نیازهای علمی را برطرف کنند

انجمن های علمی دانشجویی با جامعه نگری نیازهای علمی را برطرف کنند