مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-16سياسي

راه دسترسی و جان پناه در معدن «آلبلاغ» نیاز است


راه دسترسی و تهیه جان پناه برای این معدن لازم است تا شرکت های حفاظتی و بهره برداران اکتشافی در ایمیدرو استفاده کند زیرا پس از آبان ماه امکان تردد و استقرار در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد طاهر رستمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معادن خراسان شمالی به وضعیت معدن آلبلاغ اشاره و اظهار کرد: تاکنون در این معدن 6 کشته ایجادشده اما در صورت عدم اقدامات مقابله ای، تعداد این افراد بالای ده ها نفر بود.

وی افزود: طی دو سال اخیر بالغ بر 9 مرحله پاک سازی کامل منطقه انجام شده و شورای تأمین استان نیز از ظرفیت جوامع استفاده کرده است.

فرماندار اسفراین تصریح کرد: راه دسترسی و تهیه جان پناه برای این معدن لازم است تا شرکت های حفاظتی و بهره برداران اکتشافی در ایمیدرو استفاده کند زیرا پس از آبان ماه امکان تردد و استقرار در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: تجدید مناقصه شرکت حفاظتی در آلبلاغ انجام شده و در صورت عدم حضور شرکت حفاظتی از مجموعه نیروی انتظامی و پشتیبانی ایمیدرو استفاده می شود.

رستمی از حضور هزار نفر طی سال گذشته در برداشت های غیرقانونی از جوامع محلی در این معدن خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این معدن باید شرایط زیست محیطی همچون جلوگیری از آلودگی منابع آب اسفراین در سد اجرایی و از نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی و جان پناه در معدن «آلبلاغ» نیاز است

راه دسترسی و جان پناه در معدن «آلبلاغ» نیاز است