مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-16فرهنگي

حمایت از موسسات قرآنی خسارت دیده ناشی از کرونا در خوزستان


مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: 26 موسسه قرآن و عترت در خوزستان تاکنون موفق به دریافت مبلغ حمایتی کرونا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده اند.

- ایسنا/خوزستان مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: 26 موسسه قرآن و عترت در خوزستان تاکنون موفق به دریافت مبلغ حمایتی کرونا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده اند.

حسین لازم سعیدی با اعلام این خبر افزود: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسسات قرآن و عترتی که بر اثر کرونا خسارت دیده اند مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان کمک هزینه پرداخت کرده است.

وی با اشاره به بودجه اخیر معاونت قرآن و عترت برای مؤسساتی که بر اثر کرونا خسارت دیده اند، ادامه داد: 73 موسسه قرآن و عترت در استان خوزستان وجود دارد که 42 موسسه آن پروانه فعالیت دارند و از این تعداد 26 پروانه فعالیت به روز بوده که توانستند از مبلغ حمایتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسسات خسارت دیده بر اثر کرونا بهره مند شوند و مابقی موسسات به دلیل مشکلات شبای حقوقی تاکنون نتوانسته اند این مبلغ را دریافت کنند.

سعیدی اضافه کرد: بسیاری از مؤسسات قرآنی ما در استان موافقت نامه اصولی اولیه را دریافت کرده و با این تصور که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از موسسات قرآنی خسارت دیده ناشی از کرونا در خوزستان

حمایت از موسسات قرآنی خسارت دیده ناشی از کرونا در خوزستان