مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-16بين الملل

جزییات مذاکرات طرفهای لیبی در مراکش/السراج استفعا می دهد


رییس شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی جزییات جدیدی از گفتگوی طرف های لیبی در مراکش فاش کرد و خبرها نیز حاکی از آن است که نخست وزیر دولت وفاق در آستانه استعفا قرار دارد.

- رییس شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی جزییات جدیدی از گفتگوی طرف های لیبی در مراکش فاش کرد و خبرها نیز حاکی از آن است که نخست وزیر دولت وفاق در آستانه استعفا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، خالد المشری، رییس شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی گفت، در جلسات گفتگو میان هیئت شورای عالی و پارلمان طبرق مستقر در شرق لیبی که در بوزنیقه مراکش برگزار شد، پیرامون موضوعاتی از قبیل کسانی که پست های حاکمیتی در اختیار دارند یا انتقال نهادها به خارج از طرابلس یا اصلاحات در شورای ریاستی دولت وفاق نه مستقیم و نه غیر مستقیم هیچ بحثی نشد.

وی گفت، در این مذاکرات وضع چارچوب مناسب برای احیای بند 15 توافق صخیرات پیرامون مناصب حاکمیتی مورد بررسی قرار گرفت که در سال 2015 منعقد شده و شورای دولت وفاق و پارلمان این چارچوب را تصویب کرده اند.

این مقام لیبیایی خواستار پایان بخشیدن به مرحله انتقالی از طریق برگزاری همه پرسی قانون اساسی و برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری منصفانه و شفاف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مذاکرات طرفهای لیبی در مراکش/السراج استفعا می دهد

جزییات مذاکرات طرفهای لیبی در مراکش/السراج استفعا می دهد