مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-16سياسي

مسابقات استانی قرآن در اراک برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور 152 شرکت کننده، در آستان امامزاده محمد عابد (ع)شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام عبدالله واحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور 152 شرکت کننده 28 شهریور ماه در آستان امامزاده محمد عابد (ع)شهرستان اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 85 نفر خانم و 67 نفر آقا شرکت دارند که در رشته های حفظ، تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی و همسرایی به رقابت خواهند پرداخت و افراد برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: مجموع این رقابت ها توسط 10 داور (2داور بومی و 8 داور غیر بومی از استان های البرز و قم) داوری می شود.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات22 شرکت کننده  در قرائت تحقیق، 39 نفر در قرائت ترتیل، 24 نفر دعاخوانی، 16 نفر حفظ 5 جزء، 30 نفر حفظ 10 جزء، 17 نفر حفظ 20 جزء، 12 نفر حفظ کل و 26 نفر در رشته اذان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

واحدی تصریح کرد: در اختتامیه این دوره از مسابقات از 14 نفر منتخب مسابقه کتابخوانی معجزه قرن که با هدف آشنایی هر چه بیشتر عاشقان قرآن با کربلایی کاظم ساروقی برگزار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات استانی قرآن در اراک برگزار می شود

مسابقات استانی قرآن در اراک برگزار می شود