مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-16اقتصادي

تسویه مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مطالبات امسال داروخانه ها، بیمارستان ها، پزشکان و مراکز پاراکلینیکی تا پایان خرداد ماه تسویه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، دکتر سعید فرجی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران در جمع خبرنگاران به آخرین اعتبارات تخصیص داده شده به بیمه سلامت اشاره کرد.

 وی اظهار کرد : سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب دولت، 22 درصد به سازمان بیمه سلامت تخصیص داده نشده است که این موضوع آثار منفی در پرداخت مطالبات موسسات ارائه دهندگان خدمات درمانی در سال 98 داشته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان بیان کرد: مجموع بدهی بیمه سلامت در سال 98 به بیمارستان های دانشگاهی حدود سه ماه است که مطالبات داروخانه ها تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و تمام مطالبات پزشکان، دندانپزشکان، مراکزپاراکلینیک و بیمارستان های غیردانشگاهی تسویه شده است.

  وی ادامه داد: اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داد این است که مطالبات سال 97 بخش های دولتی دانشگاهی پرداخت شده است.

فرجی یادآور شد: همچنین با اقداماتی که در مدیریت هزینه از سال 97 صورت گرفت، هزینه بستری ها در این سال نسبت به سال 96، 8 درصد کاهش پیدا کرده و ما توانسته ایم زیان انباشته سال های قبل را 50 درصد کاهش دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت همدان

تسویه مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت همدان