مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-16اقتصادي

خبرهای خوب از گردشگری هندورابی در راه است


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: راه اندازی حمل و نقل ترکیبی هوایی و دریایی می تواند نقش موثری بر توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی جزیره هندورابی داشته باشد.

- کیش - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: راه اندازی حمل و نقل ترکیبی "هوایی و دریایی" می تواند نقش موثری بر توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی جزیره هندورابی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه امیرافشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی کشور؛ سه شنبه 25 شهریور، در بازدید از امکانات و زیرساخت های باند فرودگاه این جزیره؛ هندورابی و کیش را بستر اصلی توسعه گردشگری برای سواحل جنوبی ایران برشمرد و گفت: با توجه به این که گردشگری به عنوان یک صنعت پر درآمد رونق اقتصادی تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، می تواند مکمل خوبی در توسعه گردشگری جزیره کیش و کشور باشد و این مهم به دیگر مناطق جنوبی ایران تسری یابد.

مظفری از جزیره هندورابی به عنوان یک سرمایه ارزشمند در سطح کشور یاد کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی های این جزیره برخورداری از سواحل زیبا و آب و هوای متنوع و فراهم شدن امکانات و زیر ساخت های ابتدایی در این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب از گردشگری هندورابی در راه است

خبرهای خوب از گردشگری هندورابی در راه است