مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-16اقتصادي

رضایت 1600 فعال اقتصادی از عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی


در دومین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، 1600 فعال اقتصادی از مجموع اعضای سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف ایران 44 دستگاه اجرایی و نهاد را مورد ارزیابی قرار دادند که در این ستجش وزارت میراث فرهنگی، - گردشگری و صنایع دستی به همراه دو سازمان دیگر موفق به کسب بیشترین میزان رضایتمندی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 4 قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار، اتاق ها موظف شدند تا به منظور اطلاع سیاست گذاران از وضعیت محیط کسب وکار در کشور، شاخص های ملی محیط کسب و کار در ایران را تدوین و به طور سالانه و فصلی به تفکیک استان ها، بخش ها و فعالیت های اقتصادی، سنجش و اعلام کنند.

در همین راستا و پس از اجرای طرح پایش ملی محیط کسب و کار(فصلی) و طرح شامخ کل اقتصاد و صنعت(ماهانه)، اتاق ایران ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای مرتبط با محیط کسب و کار را نیز با اجرای طرح آمارگیری در قالب نظرسنجی سالانه از فعالان اقتصادی سراسر کشور، در دستور کار خود قرار داد.

در نتایج دومین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال 1398 که در آن 1600 فعال اقتصادی از مجموع اعضای سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف ایران، در اردیبهشت و خرداد سال جاری، 44 دستگاه اجرایی و نهاد (18 دستگاه اصلی، 23 دستگاه فرعی و 3 اتاق) را با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت 1600 فعال اقتصادی از عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

رضایت 1600 فعال اقتصادی از عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی