مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-16بين الملل

تور پامپئو دور ونزوئلا و دیدار با مهاجران در برزیل


همزمان با اینکه واشنگتن فشارها برای سرنگونی رییس جمهور چپ گرای ونزوئلا را افزایش می دهد، مقامات آمریکایی و برزیلی اعلام کردند که وزیر امور خارجه آمریکا طی چند روز آتی با مهاجران ونزوئلایی در برزیل دیدار خواهد کرد.

- همزمان با اینکه واشنگتن فشارها برای سرنگونی رییس جمهور چپ گرای ونزوئلا را افزایش می دهد، مقامات آمریکایی و برزیلی اعلام کردند که وزیر امور خارجه آمریکا طی چند روز آتی با مهاجران ونزوئلایی در برزیل دیدار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این دیدار روز جمعه در شهر بوا ویستا برزیل در نزدیکی مرز با ونزوئلا بخشی از تور منطقه ای 17 تا 20 سپتامبر (27 تا 30 شهریورماه) است که در جریان آن مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا به کلمبیا، سورینام و گویان نیز سفر و با رهبران آنها دیدار خواهد کرد.

این سفر به کشورهای همسایه ونزوئلا در حالی صورت می گیرد که به نظر می رسد تلاش های بین المللی برای پیشبرد تغییر دموکراتیک در این کشور متوقف شده و نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا سلطه خود بر قدرت را علی رغم بحران های سیاسی و اقتصادی حفظ کرده است؛ بحران هایی که سبب شده تا پنج میلیون ونزوئلایی از سرزمین خود فرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور پامپئو دور ونزوئلا و دیدار با مهاجران در برزیل

تور پامپئو دور ونزوئلا و دیدار با مهاجران در برزیل