مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-16سياسي

سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می شود


دبیر کشوری نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت گفت: با استفاده از سازمان الکترونیک می توان نظارت مناسبی روی بیمه شده ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده ها و اطلاعات درست در اختیار بیمه ها قرار داشته باشد.

- ایسنا/کرمان دبیر کشوری نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت گفت: با استفاده از سازمان الکترونیک می توان نظارت مناسبی روی بیمه شده ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده ها و اطلاعات درست در اختیار بیمه ها قرار داشته باشد.

دکتر محمد جعفری امروز 26 شهریورماه در رزمایش سایبری بیمه سلامت که به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم نگاه متعالی تری به بیمه داشته باشیم باید اقدامات بیمه را به پیش، حین و پس از خدمت تبدیل کنیم.

در این صورت به داده هایی نیاز داریم که اگر به درستی جمع آوری، تحلیل و رسیدگی نشود، به اهداف مورد نظر نمی رسیم.

وی ادامه داد: هدف این است که روی اسناد پزشکی بررسی دقیقی داشته باشیم و با استفاده از اصول و قواعد بتوانیم مدیریت منطقی روی منابع انجام بدهیم تا عدالت در دسترسی به خدمات سلامت اجرایی شود.

جعفری تصریح کرد: از طرفی باید نیازهای ذینفعان هم شناسایی شده و چهارچوب مشخصی داشته باشد لذا یکی از اصولی که باید رعایت شود، جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می شود

سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می شود