مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-16فناوري

گردشگری مجازی ناجی صنعت گردشگری از بحران کرونا


دانشمندان کالج پزشکی جورجیا دانشگاه آگوستا ایالات متحده پیشنهاد می کنند از علم داده استفاده کنند تا تلویزیون های موجود و تجارب گردشگری مبتنی بر اینترنت را بهبود بخشند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشمندان کالج پزشکی جورجیا دانشگاه آگوستا ایالات متحده پیشنهاد می کنند از علم داده استفاده کنند تا تلویزیون های موجود و تجارب گردشگری مبتنی بر اینترنت را بهبود بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز، فناوری این گروه شامل اندازه گیری و سپس دیجیتالی کردن انحناها، زاویه های اشیاء و فاصله بین آن ها با استفاده از تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین، عکس و فیلم است و می تواند تجربیات گردشگری مجازی را برای بینندگان واقع بینانه تر کند و به احیاء صنعت گردشگری و کاهش تاثیرات بیماری همه گیر کووید-19 بر گردشگری کمک کند.

صنعت گردشگری یکی از صنایع آسیب دیده به دلیل شیوع کووید-19بوده و با توجه به مدت زمان بحران، داده ها نشان می دهد که شوک بالقوه شامل کاهش 60 تا 80 درصدی درآمد اقتصاد گردشگری بین المللی در سال 2020 خواهد بود.

محققان برای مقابله با این کاهش، فناوری پیشنهادی مانند LAPO یا پخش مستقیم با تناسب واقعی اشیاء را پیشنهاد کردند.

LAPO شامل اطلاعات هندسی، معیارهای انحنای شی، زاویه ها، مساحت یک شی و نقشه برداری کانفورمال است که از اندازه های زاویه بین منحنی های یک جسم استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری مجازی ناجی صنعت گردشگری از بحران کرونا

گردشگری مجازی ناجی صنعت گردشگری از بحران کرونا