مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-16بين الملل

افشاگری نتفلیکس درخصوص سانسور برنامه ای درباره قتل جمال خاشقجی


شبکه نتفلیکس اعلام کرد که این شبکه سرگرمی اینترنتی در ازای حذف یکی از برنامه های خود در انتقاد از ولیعهد عربستان به خاطر قتل جمال خاشقجی٬ مجوز پخش برنامه هایی با محتوای همجنس گرایی را در عربستان گرفته است.

- شبکه نتفلیکس اعلام کرد که این شبکه سرگرمی اینترنتی در ازای حذف یکی از برنامه های خود در انتقاد از ولیعهد عربستان به خاطر قتل جمال خاشقجی٬ مجوز پخش برنامه هایی با محتوای "همجنس گرایی" را در عربستان گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رید هستینگز، مدیر شرکت پخش آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس فاش کرد در مقابل حذف برنامه ای که در آن محمد بن سلمان٬ ولیعهد عربستان سعودی برای قتل جمال خاشقجی٬ مورد انتقاد قرار گرفته بود، اجازه پخش فیلم هایی با محتوی همجنس گرایی و داشتن سکس زیر سن قانونی را در عربستان به دست آورده اند.

وی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی .

ان.

ان آمریکا گفت که در سال میلادی گذشته با فشار مقامات سعودی یکی از بخش های برنامه پاتریوت اکت را از شبکه خود حذف کرده اند.

او در پاسخ به سؤال مجری شبکه سی.

ان .

ان درباره درستی یا نادرستی این اقدام اعلام کرد که تصمیم سختی بوده است.

هستینگز با بیان اینکه آنها در ازای برداشتن بخش مربوط به برنامه مذکور امتیاز پخش برنامه هایی مانند Queer Eye ، Sex Education و Orange is the New Black را در عربستان گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نتفلیکس درخصوص سانسور برنامه ای درباره قتل جمال خاشقجی

افشاگری نتفلیکس درخصوص سانسور برنامه ای درباره قتل جمال خاشقجی