مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-16ورزشي

شهر جولانگاه استعدادها/ از شنیدن وعده های توخالی تا زمین گیر شدن «ورزش» رودان


ورزشکاران رودان در نشست هم اندیشی ورزش این شهرستان با گلایه از کمبود فضاهای ورزشی به بیان رنج هایی که به سبب نبود امکانات، بر قهرمانان ورزشی بهشت جنوب وارده آمده پرداختند.

- خبرگزاری فارس - رودان، حامد آزادی: شهرستان رودان همواره در حوزه ورزش به واسطه داشتن قهرمانان مدال آور از دیرباز شهره خاص و عام بوده است و طی این سال ها نیز استعدادهایی از دل ورزش این شهرستان بیرون آمده اند که هرگز طعم خوش امکانات را نچشیده اند اما رنگ خوش مدال را بر گردن خود دیده اند، این بار ورزشکاران گلایه های خود را به نشست هم اندیشی با مسؤولان آوردند، نشستی که باز هم مدیری از مرکز استان حضور نداشت.

زمین فوتبال مناسب در رودان وجود ندارد رییس هیأت فوتبال شهرستان رودان در این نشست، نبود زیرساخت های مناسب در این رشته ورزشی را مانعی برای ادای حق فوتبالیست های این منطقه عنوان کرد.

محمد زاهدی افزود: در کل شهرستان رودان زمینی به عنوان یک زمین استاندارد برای برگزاری مسابقات رسمی فوتبال حتی در حد استان هرمزگان هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه بازسازی تنها زمین چمن مرکز شهرستان با اجرای زیرسازی، زه کشی و منبع آب نامناسب به یک معضل و رنج برای فوتبال دوستان مبدل شده و آغاز ترمیم آن نیز یک مسکن کوتاه مدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جولانگاه استعدادها/ از شنیدن وعده های توخالی تا زمین گیر شدن «ورزش» رودان

شهر جولانگاه استعدادها/ از شنیدن وعده های توخالی تا زمین گیر شدن «ورزش» رودان