موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-16سياسي

فقر اقتصادی با فقر فرهنگی ارتباط مستقیم دارد


مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به متفاوت بودن بحث آموزش در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، گام نهادن در مسیر سوادآموزی را بسیار مهم و ارزشمند خواند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به متفاوت بودن بحث آموزش در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، گام نهادن در مسیر سوادآموزی را بسیار مهم و ارزشمند خواند.

محمد شجاعان در حاشیه برگزاری جشن شکوه دانش که با حضور مدیر کل و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: آموزش، یادگیری و سوادآموزی در بحران کووید 19 از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و نیازمند هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی استان در گسترش آموزش و سوادآموزی است.

وی در این مراسم که در مرکز یادگیری محلی امام رضا(ع) ناحیه دو یزد برگزار شد، افزود: خوشبختانه در این مرکز یادگیری در کنار بحث سوادآموزی، مددجویان تحت حمایت هم زمان مهارت های زندگی، اجتماعی، حقوقی، شهروندی و مشاغل خانگی را نیز آموزش می بینند.

احمد مزیدی رییس کمیته امداد منطقه دو یزد نیز در این مراسم با بیان اهمیت علم آموزی و سوادآموزی طبق روایات، احادیث و آموزه های دینی، گفت: فقر اقتصادی و فقر فرهنگی ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و بی توجهی جدی به این موارد، آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر اقتصادی با فقر فرهنگی ارتباط مستقیم دارد

فقر اقتصادی با فقر فرهنگی ارتباط مستقیم دارد