مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-15ورزشي

کاراکترسازی در حوزه بازی رایانه ای/استفاده از فرهنگ وقصه ایرانی


محمدرضایی، بازی ساز و تولیدکننده بازی های رایانه ای می گوید، همیشه سعی داشته در خلق بازی های به المان های فرهنگی و خلق کاراکتر توجه ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازی ها نقش بسیار مهمی در زندگی آدمی دارند.

آنها می توانند همچون رقابت های ورزشی مخاطبان پرشماری را دور خود جمع کنند و آنها را به هیجان آورند و همچون عاملی بازدارنده مانع از اشاعه خشونت در جامعه شوند.

بازی های کامپیوتری می توانند روابط اجتماعی را توسعه دهند و در قالب هنر تعاملی مسائل، زیبایی ها و پیچیدگی های زندگی را نشان دهند.

بازی ها با تجربه های شیرینی که می سازند می توانند روند آموزش و یادگیری را تسهیل کنند و در جهت گذر از مصائب و سختی ها به کار گرفته شوند.

نقش بازی در زندگی ما آن قدر گسترده است که می توان تصور کرد در آینده ای نزدیک بتوانیم نسخه ای مشابه از هر جنبه ای از زندگی، فعالیت های معمولی و پیش پاافتاده یا تخصصی و پیچیده، را در قالب نوعی بازی کامپیوتری تجربه کنیم.

به راستی که بازی شبیه ترین رسانه به زندگی است! امیر محمدرضایی از سال 83 به طور جدی بازی سازی را به عنوان شغل انتخاب کرده، در طول این سال ها هم با دوستان متخصص اش در ساخت بازی همکاری کرده است و هم در امر آموزش فعال بوده و آنان را در ورود به صنعت گیم تشویق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراکترسازی در حوزه بازی رایانه ای/استفاده از فرهنگ وقصه ایرانی

کاراکترسازی در حوزه بازی رایانه ای/استفاده از فرهنگ وقصه ایرانی