مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-15سياسي

بازخوانی حماسه های حدیث چهل ساله در کانون پرورش فکری گیلان


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» هم زمان با این هفته در فضای حقیقی و مجازی برگزار می شود.

- رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم هم زمان با این هفته در فضای حقیقی و مجازی برگزار می شود.

اسفندیار ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه های کانون پرورش فکری گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: روایت حدیث حماسه آفرینی زنان و مردان ایرانی در راستای صیانت از مرزهای فکری و جغرافیایی ایران اسلامی از اهداف برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس توسط این نهاد است.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه ها با عنوان بازخوانی حماسه های یک حدیث چهل ساله برگزار خواهد شد، افزود: تمام فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مراکز فرهنگی هنری و بر بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

ضیایی در ادامه با اشاره به بخشی از این برنامه ها، گفت: ویژه برنامه ایستاده در سنگر ، به منظور آگاهی بیشتر آینده سازان از پیشینه افتخار آمیز انقلاب، شریک سازی نسل کودک و نوجوان در بازخوانی رخدادهای هشت سال دفاع مقدس و نهادینه سازی فرهنگ جهاد و شهادت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی حماسه های حدیث چهل ساله در کانون پرورش فکری گیلان

بازخوانی حماسه های حدیث چهل ساله در کانون پرورش فکری گیلان